Ez a blog azért jött létre,

2011.06.30. 21:13

 hogy beszámolókat írjak a Santiago de Compostelába tartó utamról. Az utazásom 2011. július 4-én kezdődik, és valamikor augusztusban ér véget. 

Július 4-én Párizsba utazom repülővel, onnan vonattal elmegyek a zarándokút kiindulópontjára, Saint-Jean-Pied-de-Port-ba, a spanyol határ közelében lévő francia kisvárosba, majd július 5-én vagy 6-án gyalogosan nekivágok a Spanyolországot átszelő Szent Jakab zarándokútnak, vagy ahogy spanyolul nevezik, Camino de Santiagonak. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az utam során szándékom szerint rövid bejegyzéseket fogok írni, ha lehetőségem lesz rá, ezekkel csak az a célom, hogy életjelet adjak magamról. Később, ha úgy gondolom, hogy érdemes és érdekes, talán mindezt majd megírom még pontosabban is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kilometer.blog.hu/api/trackback/id/tr913028434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ARTHUR 2011.07.06. 19:03:20

Cső Ilda,ez nagyon izgi ,most beszéltem az öregekkel és mesélték,hogy merre jársz. Nagyon bátor vagy. Amúgy Csabi vagyok(unokatesó).Kiváncsian várom a hireket rólad. Hajrá és minden jót és szépet. Puszi

Mezeijudit 2011.07.10. 01:27:09

Mindent bele, Ildi!:-) Gondolok Rád every day, BUEN CAMINO:-)))

lesson · http://csudalany.blog.hu 2011.07.10. 17:25:26

@lesson:
ja, ez az itteni, blogos nevem,
amugy ildi vagyok
süti beállítások módosítása